Signup
Login
Jericho
Movie Star
Flag This User — cancel
Select the category that most closely reflects your concerns so we can review it and determine if it violates the Society Guidelines
The Epitome of Perfection
#2 Most Viewed Movie Star



╔══╦══╦══╗
║╔═╣║║╠═╗║
║║║║║║║║║║
║╚╩╩╩╩╩═╝║
╚════════╝

http://uploadsociety.com/group/NewMetalOrder


nMo victims 2013- (chronological order)

1. BLACKBIRD (blocking pussy)
2. BlueHaze (Another blockfag)
3. Uglynn (cooked and eaten by the Lion)
4. Thefire8 (blocked me like a pussy and begged for mercy afterwards)
5. TheCauseofWetPanties (Blockfag pedophile)
6. KK/themeangirl3 (Foul mouthed geriatric pedophile who blocks like a cowardly criminal)
Member Since
08-05-2013
Male
0 Likes
About Me
I am what every man strive to become.

Take a look at me, I am Perfection in the flesh.


Mahavidya commented 21 seconds ago
Reply | Spam | Delete
Utter truth, bro, myself cannot, ever utterly compare, to your, utter win, trolling skills, of yourself, of utterly been, born with, of yourself of truly, an utterly unique snowflake, and truly, the greatest, there ever was. Endof.


crap122 commented 7 hours ago
Reply | Spam
LMAO, right? They rage at virtually everything and the only one I’ve seen who displays slight decency in the art of trolling is probably Jericho. Rofl, when they get online I’m gonna own the shit out of them, like I do every night. I also found the email and skype of /HammerOfGod, LMFAO!


Wulfie commented 2 days ago
Reply | Spam
He’s a bit lame tho’.

That makes me think back to what you said the other day, about Jericho being the only half decent troll among them. Compared to the rest of them, he probably is. lol
Country
 United States
Occupation
Owning TheFire8 phaggy, whiny, ass.
Favorite Music
Amon Amarth, Slayer, Motorhead, Soilwork, Alice in Chains, Trivium, Volbeat, Carcass, Iron Maiden, Stone Sour, Dio, Pearl Jam
Jericho
Movie Star
Flag This User — cancel
Select the category that most closely reflects your concerns so we can review it and determine if it violates the Society Guidelines
The Epitome of Perfection
#2 Most Viewed Movie Star



╔══╦══╦══╗
║╔═╣║║╠═╗║
║║║║║║║║║║
║╚╩╩╩╩╩═╝║
╚════════╝

http://uploadsociety.com/group/NewMetalOrder


nMo victims 2013- (chronological order)

1. BLACKBIRD (blocking pussy)
2. BlueHaze (Another blockfag)
3. Uglynn (cooked and eaten by the Lion)
4. Thefire8 (blocked me like a pussy and begged for mercy afterwards)
5. TheCauseofWetPanties (Blockfag pedophile)
6. KK/themeangirl3 (Foul mouthed geriatric pedophile who blocks like a cowardly criminal)
Member Since
08-05-2013
Male
0 Likes
About Me
I am what every man strive to become.

Take a look at me, I am Perfection in the flesh.


Mahavidya commented 21 seconds ago
Reply | Spam | Delete
Utter truth, bro, myself cannot, ever utterly compare, to your, utter win, trolling skills, of yourself, of utterly been, born with, of yourself of truly, an utterly unique snowflake, and truly, the greatest, there ever was. Endof.


crap122 commented 7 hours ago
Reply | Spam
LMAO, right? They rage at virtually everything and the only one I’ve seen who displays slight decency in the art of trolling is probably Jericho. Rofl, when they get online I’m gonna own the shit out of them, like I do every night. I also found the email and skype of /HammerOfGod, LMFAO!


Wulfie commented 2 days ago
Reply | Spam
He’s a bit lame tho’.

That makes me think back to what you said the other day, about Jericho being the only half decent troll among them. Compared to the rest of them, he probably is. lol
Country
 United States
Occupation
Owning TheFire8 phaggy, whiny, ass.
Favorite Music
Amon Amarth, Slayer, Motorhead, Soilwork, Alice in Chains, Trivium, Volbeat, Carcass, Iron Maiden, Stone Sour, Dio, Pearl Jam
The nMo Familia
HAHA,Catie after she sniffs lots of bad `cawk`↓ DevilKid660 commented 2 hours ago Reply | Spam Depression setting in, I can’t help it.my life geez my life needs a booster how can he judge another when his own life is in ’’Shambles’’ he must feel good within himself ..to know the Truth..or to love others..I want to release this love. but one has to love himself before he can love others I Truly believe this. why is it so hard to love one’s self some Times ? is this just human nature or lack there of, is he doing everything in his life that makes him feel worthy of love and loving himself..he must take a stand and do what it takes to be in that place ,but it’s not easy to stand there .if he feels he’s lacking Something in his own life ..that he’s afraid to do..or some goal he feels he’s incapable of attending ..how can he get there ..did u say only by faith..(yes) faith.and how ...does one go about getting this faith..And standing up to the ever changing challenges and struggles of life_ how can one put off the old..and put on the new, ..and no that is where he Stand in the (place) and in This moment how will he no.
Videos: 0
Views: 8,456
Subscribers: 56
♩♭♪♮♫♯♬ ♩♭♪♮♫♯♬♮♫♯♬
Videos: 35
Views: 30,590
Subscribers: 211
Videos: 3
Views: 29,296
Subscribers: 92
Videos: 0
Views: 18,441
Subscribers: 0
╔══╦══╦══╗ ║╔═╣║║╠═╗║ ║║║║║║║║║║ ║╚╩╩╩╩╩═╝║ ╚════════╝ ALL THE WAY
Videos: 0
Views: 3,230
Subscribers: 17
Videos: 0
Views: 6,944
Subscribers: 21
_____________________________________ There is a difference between saying ❝I’ve made a mistake and I’m going to learn from my mistake❞ and saying ❝I regret something❞... I don’t regret anything. ___________________________________
Videos: 37
Views: 15,375
Subscribers: 35
screw Frozen, Colors of the Wind is my fucking jam ┊┊┊┊╭╯╭╯┊┊┊ ┊╱▔╭╯╭╯▔╲┊┊ ▕╲▂▂▂▂▂▂╱▏┊ ┊▏┈╱╲╱╲┈▕━╮ ┊▏┈╲┈┈╱┈▕┊┃ ┊▏┈┈╲╱┈┈▕━╯ ┊╲▂▂▂▂▂▂╱┊┊ all you need is to shut the hell up and just drink a cup of coffee in silence, it will bring you nothing but solace trust me
Videos: 146
Views: 35,078
Subscribers: 104
Comments(1,481)

Login to comment